درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 21:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 9715صفحه نخست » ادامه مطلب سهپنجشنبه، 7 فروردین 1393 - 20:50
      روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که از او می خواهند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه در عرصه های داخلی و حتی در عرصه های بین الملل، نیازمندی هایی که ایفای نقش مسئولیت اجتماعی نه تنها نهاد روابط عمومی بلکه تمامی اجزای شکل دهنده اجتماع در حال حاضر کشور ایران را استمداد می طلبد و چه بسا که دست اندرکاران حرفه روابط عمومی نیز خود در دایره نیازمندی ها و کانون خواسته های بی شمار باشد. اما چه می توان کرد؟
  

      روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی که از او می خواهند
موسی الرضا شبرنگی کارشناس روابط عمومی  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چه در عرصه های داخلی و حتی در عرصه های بین الملل، نیازمندی هایی که ایفای نقش مسئولیت اجتماعی نه تنها نهاد روابط عمومی بلکه تمامی اجزای شکل دهنده اجتماع در حال حاضر کشور ایران را استمداد می طلبد و چه بسا که دست اندرکاران حرفه روابط عمومی نیز خود در دایره نیازمندی ها و کانون خواسته های بی شمار باشد. اما چه می توان کرد؟


وی می افزاید: ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای صفوف و طیف های مختلف جامعه همواره خواست و طلب مردمان هر جامعه ای بوده و هست مسئولیتی به فراخور داشته ها و توانمندی ها و بر اساس حس نوع دوستی، خدمت به خلق، نیاز به خوشنامی و اعتبار، ذخیره ای برای آخرت، وجدان کاری و فتوت و ارضای حس بنی آدم اعضای یکدیگرند و غیره از سویی صنوف و واحدهای اقتصادی و تجاری و نهادهای مذهبی و مراکز موثر بر اجتماع به انجام می رسد. این کارشناس روابط عمومی با طرح این سئوال که داشته و توانایی نهاد روابط عمومی چیست که باید در زمره نهادهای فعال در عرصه مسئولیت اجتماعی وارد میدان شوند. می گوید: اصلی ترین نقش و مهم ترین کارکرد روابط عمومی در این باره را می توان به واسطه نفوذ و تاثیرگذاری به افکار عمومی برای معطوف ساختن اذهان آدمیان و متنبه سازی نقاط آسیب پذیر اجتماع دانست. ابزار و فنونی که در اختیار کارگزاران روابط عمومی قرار دارد و با کمک آن ها می تواند حداقل افراد درون سازمان خود را واقف و مشرف بر دغدغه ها، چالش ها، مصائب و مشکلات مردم جامعه سازد. وظیفه ای فراتر از رسالت های درون سازمانی و در سایه نگاهی فراشمول و والاتر از خدمت رسانی به مخاطبان سازمان بلکه جامعه را متصور است که در پرتو آن به حساسیت آفرینی پیرامون موضوعات اجتماع پرداخته و با بهره گیری از شیوه های اقناعی و تولید پیام های موثر، به هدایت مخاطبان خود می پردازد تا آن جا که منجر به بروز رفتار و عملکردی مثبت برای رفع مشکلات پیش روی مردم جامعه شود.


وی اضافه می کند: ایجاد حس همبستگی ملی در مواجهه با کارزارهای دستگاه های دیپلماتیکی در عرصه های بین المللی و پرداختن به مضامینی که انسجام ملی را سبب سازد شود و نیز در زمره مسئولیت های اجتماعی روابط عمومی ها محسوب می شود که صد البته قرابت نزدیکی با مسئولیت های اجتماعی رسانه ها دارد. فراهم ساختن بستری مناسب با مجاب ساختن مدیران ارشد سازمان ها برای حمایت و مشارکت از جریان های فرهنگی، علمی و ورزشی را نیز می توان در زمره فعالیت های روابط عمومی ها برای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی قلمداد کرد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد